باز هم یک تیونر آلمانی دیگر و این‏بار کار روی کوروت گرند اسپرت که در بخش فنی (سوپرشارژر) 16 هزار و 450 یورو و بهینه‏سازی ضریب تعویض دنده در گیربکس 2800 یورو هزینه در برداشته است.
به گزارش خبرنگار «مجله ماشین»، این کار در نهایت سبب افزایش خروجی پیشرانه به 158 اسب‏بخار قدرت موتور و 163 نیوتن‏متر گشتاور و در پایان کار رسیدن به قدرت موتور 588 اسب‏بخار و گشتاور 738 نیوتن‏متر از یک مجموعه v8 و 2/6 لیتری شده که باعث می‏شود راننده بتواند به شتاب اولیه کمتر از 4 ثانیه و حداکثر سرعت 337 کیلومتر دست یابد.

نوشته شده در تاریخ پنجشنبه 28 مرداد 1389    | توسط: مسعود عجمی & سامان تبریی    | طبقه بندی: --- خودرو های آمریکایی، شورلت،     | نظرات()